Logowanie do systemu UBI oraz sieci WIT (poczty/zdalnego pulpitu) jest możliwe wyłącznie za pomocą hasła systemowego. Hasło należy systematycznie zmieniać (jest ważne tylko <b>120 dni</b>) – w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie zablokowane.
−
Logowanie do systemu UBI oraz do poczty/zdalnego pulpitu/ssh jest możliwe wyłącznie za pomocą hasła systemowego. Niektóre usługi (m.in. bazy danych MySQL/PostgreSQL) wymagają indywidualnego hasła, innego niż systemowe, które jest ustawiane podczas dodawania zasobu.
+
Za pośrednictwem UBI można ustawić nowe hasło na stronie <i>Parametry</i>. W przypadku wygaśnięcia hasła, odblokowanie konta możliwe jest wyłącznie poprzez [https://ubi.wit.edu.pl/reset-hasla formularz resetowania hasła] lub kontakt z administratorem sieci WIT.
−
Za pośrednictwem UBI można dokonać zmiany hasła systemowego. Hasło należy systematycznie zmieniać (jest ważne tylko 120 dni) – w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie zablokowane. W przypadku zablokowania konta (wygaśnięcia hasła), odblokowanie konta możliwe jest wyłącznie poprzez [https://ubi2.wit.edu.pl/przypomnij_haslo formularz resetowania hasła] lub kontakt z administratorem sieci WIT.
+
Niektóre usługi (m.in. bazy danych MySQL/PostgreSQL) wymagają indywidualnego hasła (innego niż systemowe), które jest ustawiane podczas dodawania zasobu.
W razie problemów prosimy o kontakt poprzez e-mail [mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl].
W razie problemów prosimy o kontakt poprzez e-mail [mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl].