Rejestracja on-line: Różnice pomiędzy wersjami

Z WikiWit
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 1: Linia 1:
Rejestracja jest dostępna tylko dla posiadaczy konta w Uczelnianym Banku Informacji UBI.<br />
+
<p style="color:#CC2222;">'''Rejestracja jest dostępna tylko dla posiadaczy konta w Uczelnianym Banku Informacji UBI.'''</p>
 
Aby je stworzyć należy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się na stronie [https://ubi2.wit.edu.pl/nowe_konto https://ubi2.wit.edu.pl/nowe_konto].
 
Aby je stworzyć należy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się na stronie [https://ubi2.wit.edu.pl/nowe_konto https://ubi2.wit.edu.pl/nowe_konto].
  

Wersja z 11:39, 13 lut 2013

Rejestracja jest dostępna tylko dla posiadaczy konta w Uczelnianym Banku Informacji UBI.

Aby je stworzyć należy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się na stronie https://ubi2.wit.edu.pl/nowe_konto.


Jeśli masz problemy z założeniem konta przeczytaj instrukcję.

Przebieg rejestracji

Proces rejestracji składa się z trzech etapów: wyboru typu studiów/kursów, wypełnienia kwestionariusza osobowego oraz wybrania kierunku studiów/poziomu kursów. Przed zatwierdzeniem deklaracji możemy zawsze wrócić do poprzedniego kroku i ewentualnie poprawić swoje dane lub zmienić typ wybranej oferty. Na każdej stronie jest opis etapu, w którym aktualnie się znajdujemy.

Etapy rejestracji

Wybór typu studiów/kursów

  • Po zalogowaniu się do UBI przechodzimy do strony rejestracji klikając przycisk “zapisy on-line”.
    Po kliknięciu odpowiedniej zakładki, wybieramy z oferty edukacyjnej znajdującej się w prawej części ekranu interesujący nas typ studiów (1-go, 2-go stopnia lub podyplomowe) lub kursów (CISCO).

Ankieta osobowa

Następnie musimy podać swoje dane osobowe. Przy obowiązkowych polach znajduje się informacja o braku danych. Przejście do kolejnego etapu jest niemożliwe w przypadku niewypełnienia tych pól.

  • Jeśli wpiszemy złe dane wyświetli się informacja.
  • W przypadku podania prawidłowych danych możemy przejść do następnego pola.
  • Po wypełnieniu kwestionariusza naciskamy przycisk “Prześlij kwestionariusz”.
  • Jeśli nie podaliśmy wszystkich obowiązkowych danych ukaże się informacja o błędzie oraz wyszczególnione puste pola.
  • Jeśli nie wyświetliły się żadne błędy, to przeszliśmy do kroku 3.

Wybór kierunku/poziomu

  • Z lewej strony ekranu znajduje się lista dostępnych kierunków na poszczególnych wydziałach lub poziomy kursów. Po wyborze kierunku/poziomu ukażą nam się dodatkowe informacje oraz formularz, w którym należy wybrać formę kwalifikacji. Kandydując na studia 2-go stopnia można dodatkowo zadeklarować specjalność.
  • Jeśli chcemy w tym momencie poprawić swoje dane osobowe przechodzimy do kroku 2 wybierając przycisk “Poprzedni krok”. Zobaczymy stronę z ankietą osobową, którą wcześniej wypełnialiśmy. Aby je zmienić klikamy przycisk “Zmień dane osobowe”.
  • Aby zatwierdzić proces rejestracji i przesłać swoją deklarację do biura rekrutacji należy kliknąć przycisk “Prześlij zgłoszenie”.
  • W przypadku przesłania błędnych danych osobowych należy niezwłocznie zgłosić ten fakt pracownikowi Rekrutacji WIT (rekrutacja@wit.edu.pl).

Status zgłoszenia

  • Po przesłaniu deklaracji możemy sprawdzić status swojego zgłoszenia w zakładce “Zgłoszenia”. Znajduje się w naszym profilu (“Mój profil”).