Zmiany

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Usunięte 214 bajtów ,  12:30, 28 mar 2022
brak opisu edycji
Linia 1: Linia 1:  +
Logowanie do systemu UBI oraz sieci WIT (poczty/zdalnego pulpitu) jest możliwe wyłącznie za pomocą hasła systemowego. Hasło należy systematycznie zmieniać (jest ważne tylko <b>120 dni</b>) &ndash; w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie zablokowane.
   −
Logowanie do systemu UBI/UBIA oraz do poczty/zdalnego pulpitu/ssh jest możliwe wyłącznie za pomocą hasła systemowego. Niektóre usługi (m.in. bazy danych MySQL/PostgreSQL) wymagają indywidualnego hasła, innego niż systemowe, które jest ustawiane podczas dodawania zasobu.
+
Za pośrednictwem UBI można ustawić nowe hasło na stronie <i>Parametry</i>. W przypadku wygaśnięcia hasła, odblokowanie konta możliwe jest wyłącznie poprzez [https://ubi.wit.edu.pl/reset-hasla formularz resetowania hasła] lub kontakt z administratorem sieci WIT.
   −
Za pośrednictwem UBI/UBIA można dokonać zmiany hasła systemowego.
+
Niektóre usługi (m.in. bazy danych MySQL/PostgreSQL) wymagają indywidualnego hasła (innego niż systemowe), które jest ustawiane podczas dodawania zasobu.
Należy pamiętać, aby <span style="color:red; text-decoration:underline">zmieniać hasło systemowe nie rzadziej niż co 120 dni</span>, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie zablokowane. W przypadku zablokowania konta (wygaśnięcia hasła), odblokowanie konta możliwe jest wyłącznie poprzez [https://ubi2.wit.edu.pl/przypomnij_haslo formularz resetowania hasła] lub kontakt z administratorem sieci WIT.
     −
W razie problemów prosimy o kontakt z administratorami sieci WIT ([mailto:pomoc-hasla@wit.edu.pl pomoc-hasla@wit.edu.pl]) &ndash; [http://www.wit.edu.pl/kontakt informacje kontaktowe].
+
W razie problemów prosimy o kontakt poprzez e-mail [mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl].
    
== Zmiana hasła systemowego ==
 
== Zmiana hasła systemowego ==
Linia 63: Linia 63:  
==== Błędy ====
 
==== Błędy ====
 
* Jeśli do bazy danych nie wprowadziliśmy wcześniej adresu e-mail, lub jest inny niż podajemy w formularzu, albo występuje inna niezgodność danych, to wyświetli się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Podane dane nie pasują do żadnego użytkownika</em></span>.
 
* Jeśli do bazy danych nie wprowadziliśmy wcześniej adresu e-mail, lub jest inny niż podajemy w formularzu, albo występuje inna niezgodność danych, to wyświetli się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Podane dane nie pasują do żadnego użytkownika</em></span>.
* Jeżeli pojawi się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Wybrany użytkownik ma wyłączoną opcję resetowania hasła</em></span>, oznacza to że mamy włączoną blokadę resetowania hasła. Jeśli hasło utraciło ważność, to wówczas jedyną możliwością jego zmiany będzie kontakt z administratorem <span class="caps">WIT</span> ([mailto:pomoc-hasla@wit.edu.pl pomoc-hasla@wit.edu.pl]).
+
* Jeżeli pojawi się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Wybrany użytkownik ma wyłączoną opcję resetowania hasła</em></span>, oznacza to że mamy włączoną blokadę resetowania hasła. Jeśli hasło utraciło ważność, to wówczas jedyną możliwością jego zmiany będzie kontakt z administratorem <span class="caps">WIT</span> ([mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl]).
    
=== Wyłączanie/wyłączanie opcji resetowania hasła ===
 
=== Wyłączanie/wyłączanie opcji resetowania hasła ===
Linia 76: Linia 76:     
== Problemy ==
 
== Problemy ==
W razie problemów prosimy o kontakt z '''administratorami sieci WIT''' &ndash; [mailto:pomoc-hasla@wit.edu.pl pomoc-hasla@wit.edu.pl].
+
W razie problemów prosimy o kontakt poprzez e-mail [mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl].
    
[[category:UBI]]
 
[[category:UBI]]
 
[[category:Instrukcje]]
 
[[category:Instrukcje]]

Menu nawigacyjne