Dzień Otwarty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc | Akademia WIT
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "W przypadku problemów z aplikacją Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją. =Nie słyszę prowadzącego= Może to oznaczać, że mamy wyłączony dźwię...")
 
Linia 1: Linia 1:
W przypadku problemów z aplikacją Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją.
+
W przypadku problemów z aplikacją Microsoft Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją.
  
 
=Nie słyszę prowadzącego=
 
=Nie słyszę prowadzącego=

Wersja z 21:51, 1 lip 2021

W przypadku problemów z aplikacją Microsoft Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją.

Nie słyszę prowadzącego

Może to oznaczać, że mamy wyłączony dźwięk w Teams.

Aby go włączyć:

  1. Na spotkaniu Teams wybieramy trzy kropki, a następnie Ustawienia urządzenia.
  2. Zaznaczamy ikonę przekreślonego głośnika – to spowoduje włączenie dźwięku.

Widzę zbyt dużo ekranów / Ekran prowadzącego jest za mały

  1. Jeśli widzimy zbyt wiele ekranów uczestników, a nie jeden duży ekran prowadzącego – skorzystamy z przypinania ekranu.