Online Learning Agreement (OLA)

Z Pomoc | Akademia WIT
Wersja z dnia 12:51, 14 lut 2023 autorstwa Adminwiki (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Przed rozpoczęciem upewnij się że masz konto eduGAIN (międzynarodowa usługa łącząca federacje zarządzania tożsamością ułatwiając dostęp do zasobów dla globalnej społeczności naukowej i edukacyjnej).

  1. Wejdź na stronę OLA (learning-agreement.eu), ) i kliknij na log in w prawym górnym rogu.
  2. Kliknij Log in with MyAcademicID
  3. Wpisz Warsaw School of Information Technology (WIT) i kliknij jak się wyświetli na liście.
  4. Zaloguj się swoim loginem i aktualnym hasłem do UBI.
  5. Kliknij Akceptuj.
  6. Kliknij Proceed to register on the MyAcademicID IAM Service.
  7. Uzupełnij dane swoim imieniem i nazwiskiem oraz login@wit.edu.pl, zaznacz Confirm i kliknij Submit.
  8. Sprawdź uczelnianą pocztę, powinien przyjść mail weryfikacyjny z linkiem. Kliknij go.
  9. Kliknij Continue
  10. Uzupełnij dane tak jak w przykładzie (Field of education wg kierunku studiów, study cycle wg stopnia studiów) i zaznacz akceptację regulaminu. Kliknij Save.
  11. Sprawdź swoje dane. Jeśli wszystko jest dobrze kliknij na górze My learning agreements
  12. Kliknij Create New
  13. Kliknij Semester Mobility
  14. Ponownie uzupełnij swoje dane jak w przykładzie i kliknij Next
  15. Uzupełnij dane jak w przykładzie (w przypadku zarządzania wydział może być inny). Po wypełnieniu kliknij Next
  16. Wypełnij dane o instytucji przyjmującej (uczelnia zagraniczna, kierunek na uczelni zagranicznej oraz dane koordynatora na uczelni zagranicznej) i kliknij Next.
    (UWAGA! Jeżeli masz problem z wypełnieniem danych skontaktuj się z naszym Koordynatorem uczelnianym).
  17. 1) Wybierz w kalendarzu datę początku pobyty na uczelni partnerskiej i koniec. Kliknij Add Component to Table A, żeby dodać przedmiot, którego będziesz się uczyć na uczelni zagranicznej. Po uzupełnieniu danych przedmiotu ponownie kliknij Add Component to Table A aby dodać kolejny przedmiot. Po dodaniu wszystkich przedmiotów wybierz język, którym będziesz się posługiwać na uczelni zagranicznej i poziom znajomości tego języka
    (UWAGA! Przedmioty należy wybrać wcześniej w oparciu o program przedmiotów naszej uczelni na dany semestr i z programu uczelni zagranicznej wybrać przedmiot będący jego odpowiednikiem pod kątem treści, w przypadku braku odpowiednika przedmiotu należy ustalić plan działania z prodziekanem. Przed wprowadzeniem listy przedmiotów musi być ona zatwierdzona przez prodziekana).
  18. 2) Kliknij Add Component to Table B, żeby dodać przedmiot, którego uczyłbyś się na naszej uczelni. Po uzupełnieniu danych przedmiotu ponownie kliknij Add Component to Table B aby dodać kolejny przedmiot. Po dodaniu wszystkich przedmiotów kliknij Next
  19. Kliknij Next
  20. Podpisz się i kliknij Sign and send the Online Learning Agreement to the Resposible person at the Sending Institution for review
  21. Po podpisaniu dokumentu przez koordynatorów na obu uczelniach na uczelnianego maila powinieneś dostać maila z testem językowym do wypełnienia. Żeby sprawdzić status twojego Online Learning Agreement wejdź ponownie w zakładkę My learning agreements