Oprogramowanie Adobe
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
W celu zainstalowania aplikacji firmy Adobe na własnym urządzeniu należy:
- Wchodzimy na stronę www.adobe.com i klikamy w menu Zaloguj się (w prawym górnym rogu)
- Wpisujemy nasz adres e-mail do konta Office 365 w postaci
login@office.wit.edu.pl
i klikamy Kontynuuj - Należy przejść do zakładki z aplikacjami, wybrać opcję więcej a następnie wyświetl wszystkie
- Z wyświetlonej strony należy wybrać program który chcemy zainstalować oraz kliknąć Zainstaluj/Pobierz
- Jeśli na komputerze znajdowała się wcześniej aplikacja Adobe Creative Cloud, na tym kończy się instalacja nowego programu, dlatego zalecane jest pobranie jej jako pierwszej. Gdy nie mamy zainstalowanego Adobe Creative Cloud kolejnym krokiem będzie uruchomienie pobranego instalatora.
- Po kliknięciu przycisku kontynuuj rozpocznie się instalacja
- Po jej zakończeniu możliwe jest korzystanie z nowo zainstalowanego programu. Nowe aplikacje można wtedy także zainstalować z poziomu Adobe Creative Cloud.