Oprogramowanie Adobe
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
W celu zainstalowania aplikacji firmy Adobe na własnym urządzeniu należy:
- Wchodzimy na stronę www.adobe.com i klikamy w menu Zaloguj się (w prawym górnym rogu)
- Wpisujemy nasz adres e-mail do konta Office 365 w postaci
login@office.wit.edu.pl
i klikamy Kontynuuj - Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki z aplikacjami, wybieramy więcej, a następnie wyświetl wszystkie
- Z wyświetlonej strony wybieramy program który chcemy zainstalować i klikamy Pobierz (zalecane jest pobranie aplikacji Adobe Creative Cloud jako pierwszej - dzięki czemu nowe aplikacje będzie można od razu instalować bez pobierania instalatora)
- Gdy nie mamy zainstalowanego Adobe Creative Cloud kolejnym krokiem będzie uruchomienie pobranego instalatora.
- Po kliknięciu przycisku kontynuuj rozpocznie się instalacja
- Po jej zakończeniu możliwe jest korzystanie z nowo zainstalowanego programu. Nowe aplikacje można wtedy także zainstalować z poziomu Adobe Creative Cloud.