AutoCAD - problem: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc | Akademia WIT
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Brak różnic)

Aktualna wersja na dzień 11:56, 15 sty 2013

Jeśli po uruchomieniu programu AutoCAD nie wyświetlają się paski menu, narzędzi i nie można zacząć normalnej pracy – oznacza to, że ustawienia profilu są uszkodzone. Należy wykonać jedną z poniższych procedur naprawczych:

Metoda 1 – Uruchomienie skryptu autokonfiguracji

  1. Zamykamy AutoCAD’a
  2. Klikamy menu Start i wybieramy z listy polecenie “Uruchom…”
  3. Wpisujemy cmd
  4. W nowo utworzonym oknie wpisujemy O:\alexsoft\acadreset.bat i naciskamy klawisz ENTER. Skrypt wykona odpowiednią operację w systemie i zakończy swoje działanie

Uruchamiamy AutoCAD’a – program powinien mieć już włączone wszystkie opcje

Metoda 2 (dla zaawansowanych) – Modyfikacja rejestru systemowego

  1. Zamykamy AutoCAD’a
  2. Klikamy menu Start i wybieramy z listy polecenie “Uruchom…”
  3. Wpisujemy regedit
  4. W nowo utworzonym oknie klikamy po kolei dwa razy na każdym z folderów (kluczy):

HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk

  1. Znajdując się w folderze (kluczu) HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk zaznaczamy podfolder AutoCAD i naciskamy na nim prawym przyciskiem myszki. Z menu wybieramy opcję Usuń
  2. Na pytanie dotyczące usunięcia klucza odpowiadamy twierdząco klikając Tak

Po pomyślnym usunięciu zamykamy okno Edytora rejestru i uruchamiamy AutoCAD’a – program powinien mieć już włączone wszystkie opcje