Dzień Otwarty: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "W przypadku problemów z aplikacją Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją. =Nie słyszę prowadzącego= Może to oznaczać, że mamy wyłączony dźwię...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | W przypadku problemów z aplikacją Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją. | + | W przypadku problemów z aplikacją Microsoft Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją. |
=Nie słyszę prowadzącego= | =Nie słyszę prowadzącego= |
Wersja z 20:51, 1 lip 2021
W przypadku problemów z aplikacją Microsoft Teams prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją.
Nie słyszę prowadzącego
Może to oznaczać, że mamy wyłączony dźwięk w Teams.
Aby go włączyć:
- Na spotkaniu Teams wybieramy trzy kropki, a następnie Ustawienia urządzenia.
- Zaznaczamy ikonę przekreślonego głośnika – to spowoduje włączenie dźwięku.
Widzę zbyt dużo ekranów / Ekran prowadzącego jest za mały
- Jeśli widzimy zbyt wiele ekranów uczestników, a nie jeden duży ekran prowadzącego – skorzystamy z przypinania ekranu.