Zmiany

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Usunięte 36 bajtów ,  11:24, 28 mar 2022
brak opisu edycji
Linia 5: Linia 5:  
Należy pamiętać, aby <span style="color:red; text-decoration:underline">zmieniać hasło systemowe nie rzadziej niż co 120 dni</span>, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie zablokowane. W przypadku zablokowania konta (wygaśnięcia hasła), odblokowanie konta możliwe jest wyłącznie poprzez [https://ubi2.wit.edu.pl/przypomnij_haslo formularz resetowania hasła] lub kontakt z administratorem sieci WIT.
 
Należy pamiętać, aby <span style="color:red; text-decoration:underline">zmieniać hasło systemowe nie rzadziej niż co 120 dni</span>, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie zablokowane. W przypadku zablokowania konta (wygaśnięcia hasła), odblokowanie konta możliwe jest wyłącznie poprzez [https://ubi2.wit.edu.pl/przypomnij_haslo formularz resetowania hasła] lub kontakt z administratorem sieci WIT.
   −
W razie problemów prosimy o kontakt z administratorami sieci WIT ([mailto:pomoc-hasla@wit.edu.pl pomoc-hasla@wit.edu.pl]) &ndash; [http://www.wit.edu.pl/kontakt informacje kontaktowe].
+
W razie problemów prosimy o kontakt z administratorami sieci WIT ([mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl]) &ndash; [http://www.wit.edu.pl/kontakt informacje kontaktowe].
    
== Zmiana hasła systemowego ==
 
== Zmiana hasła systemowego ==
Linia 63: Linia 63:  
==== Błędy ====
 
==== Błędy ====
 
* Jeśli do bazy danych nie wprowadziliśmy wcześniej adresu e-mail, lub jest inny niż podajemy w formularzu, albo występuje inna niezgodność danych, to wyświetli się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Podane dane nie pasują do żadnego użytkownika</em></span>.
 
* Jeśli do bazy danych nie wprowadziliśmy wcześniej adresu e-mail, lub jest inny niż podajemy w formularzu, albo występuje inna niezgodność danych, to wyświetli się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Podane dane nie pasują do żadnego użytkownika</em></span>.
* Jeżeli pojawi się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Wybrany użytkownik ma wyłączoną opcję resetowania hasła</em></span>, oznacza to że mamy włączoną blokadę resetowania hasła. Jeśli hasło utraciło ważność, to wówczas jedyną możliwością jego zmiany będzie kontakt z administratorem <span class="caps">WIT</span> ([mailto:pomoc-hasla@wit.edu.pl pomoc-hasla@wit.edu.pl]).
+
* Jeżeli pojawi się komunikat <span style="color:#991122;"><em>Wybrany użytkownik ma wyłączoną opcję resetowania hasła</em></span>, oznacza to że mamy włączoną blokadę resetowania hasła. Jeśli hasło utraciło ważność, to wówczas jedyną możliwością jego zmiany będzie kontakt z administratorem <span class="caps">WIT</span> ([mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl]).
    
=== Wyłączanie/wyłączanie opcji resetowania hasła ===
 
=== Wyłączanie/wyłączanie opcji resetowania hasła ===
Linia 76: Linia 76:     
== Problemy ==
 
== Problemy ==
W razie problemów prosimy o kontakt z '''administratorami sieci WIT''' &ndash; [mailto:pomoc-hasla@wit.edu.pl pomoc-hasla@wit.edu.pl].
+
W razie problemów prosimy o kontakt z '''administratorami sieci WIT''' &ndash; [mailto:hasla@wit.edu.pl hasla@wit.edu.pl].
    
[[category:UBI]]
 
[[category:UBI]]
 
[[category:Instrukcje]]
 
[[category:Instrukcje]]

Menu nawigacyjne