AutoCAD - problem

Z Pomoc | Akademia WIT
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
The printable version is no longer supported and may have rendering errors. Please update your browser bookmarks and please use the default browser print function instead.

Jeśli po uruchomieniu programu AutoCAD nie wyświetlają się paski menu, narzędzi i nie można zacząć normalnej pracy – oznacza to, że ustawienia profilu są uszkodzone. Należy wykonać jedną z poniższych procedur naprawczych:

Metoda 1 – Uruchomienie skryptu autokonfiguracji

  1. Zamykamy AutoCAD’a
  2. Klikamy menu Start i wybieramy z listy polecenie “Uruchom…”
  3. Wpisujemy cmd
  4. W nowo utworzonym oknie wpisujemy O:\alexsoft\acadreset.bat i naciskamy klawisz ENTER. Skrypt wykona odpowiednią operację w systemie i zakończy swoje działanie

Uruchamiamy AutoCAD’a – program powinien mieć już włączone wszystkie opcje

Metoda 2 (dla zaawansowanych) – Modyfikacja rejestru systemowego

  1. Zamykamy AutoCAD’a
  2. Klikamy menu Start i wybieramy z listy polecenie “Uruchom…”
  3. Wpisujemy regedit
  4. W nowo utworzonym oknie klikamy po kolei dwa razy na każdym z folderów (kluczy):

HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk

  1. Znajdując się w folderze (kluczu) HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk zaznaczamy podfolder AutoCAD i naciskamy na nim prawym przyciskiem myszki. Z menu wybieramy opcję Usuń
  2. Na pytanie dotyczące usunięcia klucza odpowiadamy twierdząco klikając Tak

Po pomyślnym usunięciu zamykamy okno Edytora rejestru i uruchamiamy AutoCAD’a – program powinien mieć już włączone wszystkie opcje